Netin Turva

Tervetuloa Netin Turvan tukeen. Tältä sivulta löydät ohjeita ja artikkeleita, joilla voit helpottaa palveluiden käyttöönottoa ja käyttöä. Lisäksi löydät tukea yleisimpiin kysymyksiin.

Tilauksen uudelleen käynnistäminen

Tervetuloa takaisin Netin Turvan asiakkaaksi!

Näin tilaus käynnistetään uudelleen:

Mikäli olet ollut aikaisemmin Netin Turvan asiakas ja haluat palata takaisin asiakkaaksi, se onnistuu helposti. 

Mikäli olet jo valinnut tuotteet ja palvelut, voit tilata ne olemalla yhteydessä asiakaspalveluun Yhteydenottolomakkeella.

Mikäli esimerkiksi sinulla aiemmin ollutta tuotetta/palvelua/tarjousta ei enää löydy valikoimasta, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelun kautta pystyt tarkistamaan kaikki tilaukseen liittyvät tiedot ja voimme tehdä tilauksen puolestasi valmiiksi.

Tapauksissa, joissa olet saanut esimerkiksi lahjakortin, etukoodin tai muun vastaavan tilaukseen liittyvän edun, jonka haluat käyttää tilauksen uudelleen käynnistämiseen, toimi seuraavasti:

Seuraa ensimmäiseksi lahjakortin, etukoodin tai muun vastaavan edun ohjeita ja toimi niiden mukaan.

Mikäli ohjeistusta ei löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme Yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@netinturva.fi