Netin Turva

Tervetuloa Netin Turvan tukeen. Tältä sivulta löydät ohjeita ja artikkeleita, joilla voit helpottaa palveluiden käyttöönottoa ja käyttöä. Lisäksi löydät tukea yleisimpiin kysymyksiin.

Laskussani on virhe

Saitko virheellisen laskun? Ei hätää.

Laskutusjärjestelmämme hoitaa automaattisesti tilauksien laskutuksen.

Vaikka automaattiset järjestelmät ovatkin nykypäivänä erittäin tarkkoja, voi virheitä silti sattua.

Tässä ohjeet siihen kuinka toimita tilanteissa, joissa epäilet laskun olevan virheellinen:

  1. Tarkista ensin laskulla näkyvät tiedot. Näet aina laskulta, mistä lasku koostuu ja miltä aikaväliltä kyseiset maksut ovat. Huomioithan, että esimerkiksi eräpäivä voi olla eri kuukauden puolella, kuin kertyneet maksut. Tarkistamalla laskun sisällön vältyt turhalta vaivalta.
  2. Mikäli laskun tiedot on tarkastettu ja lasku näyttää silti virheelliseltä, ota yhteys asiakaspalveluun osoitteessa asiakaspalvelu@netinturva.fi tai puhelimitse numeroon 010 582 4730. Kätevin tapa yhteydenotolle on lähettää Yhteydenottolomake.

Käsittelemmee kaikki kysymykset ja tukipyynnöt mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin viimeistään 1-3 arkipäivän sisällä. Voit siis olla huoletta, asiasi käsitellään varmasti.